تولید قفسه فلزی مغازه سوپر مارکت فروشگاهی

تولید قفسه فلزی مغازه سوپر مارکت فروشگاهی

داشتن فرهنگ کار آفرین رشد اقتصادی جامعه و رفاه عمومی جامعه را تضمین میدارد. تولید قفسه فلزی مغازه سوپر مارکت فروشگاهی شیک برای ده نفر ایجاد اشتغال دارد.

فرهنگی که حامی کارآفرینی در جامعه باشد یکی از مهمترین ابزارها برای ایجاد مشاغل جدید در جامعه است. کارآفرینی را باید در مردم و دولت به صورت مشترک دارای ارزش باشد، در غیر این صورت رشد سیاسی و اقتصادی لازم را برای کشور و جامعه نخواهد توانست تضمین نماید. اگر دولت حامی کارآفرینی و تولید نباشد با واردات بی رویه و بدون برنامه ریزی سبب ورشکستگی بسیار تولید کنندگان داخلی خواهد شد. هم چنان که این پدیده در چند سال اخیر در کشور ملموس بوده است. از سوی دیگر مردم و شرکتهای خصوصی نیز چنان چه تمایلی به تولید نداشته باشند باز هم کار آفرینی رویایی بیش نخواهد بود. بالاخره نیاز جامعه بایستی از جایی تامین گردد.  با راه اندازی یک خط تولید قفسه فلزی مغازه سوپر مارکت فروشگاهی حداقل ۱۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

لذا این فرهنگ باید در مردم و دولت با هم نهادینه گردد. تولید قفسه فلزی مغازه سوپر مارکت فروشگاهی در یک کارگاه متوسط قابل انجام است. دانش و فناوری و ابزار لازم و مواد اولیه مورد نیاز به صورت کامل در داخل کشور قابل تهیه است و تولید کنندگان بسیاری در تولید قفسه فلزی مغازه سوپر مارکت فروشگاهی مشغول به کارند که بسیاری ظرفیت تولید را کاهش داده و برخی نیز تغییر پیشه داده اند. با این وجود در بازار قفسه فلزی فروشگاهی خارجی وارد شده و حتی بالا تر از قفسه های تولید داخلی به فروش می رسد. دولت و مردم همه  باید با هم باشیم. مردم نخرند، دولت وارد نکند.

خرید اینترنتی قفسه بندی فلزی مغازه فروشگاهی

خرید قفسه فلزی مشبک انبار صنعتی پیچ و مهره

نصب کمد بایگانی ریلی فایل متحرک فلزی

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه فلزی صنعتی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره تولید قفسه فلزی مغازه سوپر مارکت فروشگاهی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

شماره ثابت: ۳۲۲۵۶۰۶۷-۰۱۷

دورنگار: ۳۲۱۴۶۰۶۹-۰۱۷

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر