google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
تولید کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار

تولید کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار

همراه با افزایش حجم بایگانی، بخش های اداری با مشکل فضای امن نگهداری اسناد مواجه گردیدند که خلاقان صنعت را به فکر تولید کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار انداخت.

تولید کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار در دو مدل:

تولید کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار با بهره گیری از ریل و قرار دادن کمد بایگانی معمولی روی این ریل و ایجاد کمی تغییرات در سیستم کمد بایگانی فلزی معمولی ساخته می شود. برای حرکت کمد بایگانی فلزی از دو سیستم اتوماتیک و دستی کمک گرفته می شود. در کمد بایگانی ریلی فلزی اتوماتیک، جابجایی کمدها با استفاده از دستور نرم افزاری که توسط رایانه صادر می گردد و یا با کنترل پیش بینی انجام می گردد.
کمد بایگانی ریلی فلزی مجهز به سیستم جابجایی دستی در دو مدل تولید میگردد. مدل اول: مدل ساده آن است و برای کمد بایگانی ریلی های فلزی کوچک کار آیی داشته و کمدها با اعمال نیروی مستقیم با دست جا به جا خواهند شد. مدل دوم: این مدل متداولترین و کاربردی مدل کمد بایگانی ریلی فلزی است و بیشتر شناخته شده است. در این مدل که مکانیزم عمل آن مکانیکی می باشد. جابجایی کمد بر روی ریل با استفاده از اعمال غیر مستقیم نیرو به وسیله دستگیره ای که در یک طرف کمد تعبیه می گردد و چرخاندن آن صورت می پذیرد.

امنیت تولید کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار:

در خاتمه وقت اداری، زمانی که سیستم کمد بایگانی ریلی جمع و قفل می گردد، به صورت یک گاو صندوق کامل در می آید که برای دسترسی به اسناد درون آن یا باید دیواره فلزی کمد را شکافت و یا باید قفل آن را باز نمود. به منظور تقویت و ارتقا ضریب امنیت قفل های رمزدار و الکترونیکی را می توان به سهولت بر روی آن نصب نمود. از امنیت های دیگری که کمد بایگانی ریلی فلزی آن را ارتقا می بخشد حفاظت بیشتر این سیستم از اسناد و مدارک در رویارویی با حوادث طبیعی و آتش سوزی است. در هنگام آتش سوزی تا قبل از، از بین رفتن دیواره فلزی و گداخته شدن دیواره فلزی آن اسناد همچنان درون کمد بایگانی ریلی فلزی محفوظند که با اقدام به موقع می توان اسناد و مدارک مهم را خارج نمود.

فروش قفسه فلزی انبار پیچ و مهره صنعتی

جهت کسب اطلاعات بیشتر تولید کمد بایگانی ریلی فلزی و خرید میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر