قفسه بندی فلزی صنعتی پالت راک

قفسه بندی فلزی صنعتی پالت راک

قفسه بندی فلزی صنعتی پالت راک را می توان مادر قفسه های فلزی سنگین و صنعتی نامید. چرا که یک قفسه فلزی همه فن حریف است و علاوه بر اینکه به اشکال مختلف می توان از آن استفاده نمود، پایه و اساس طراحی و ساخت قفسه بندی های فلزی دیگری چون لانگ اسپن یا راک کفپوشدار سبک، راک کفپوشدار سنگین، بالکن بندی فلزی پیش ساخته، راهرو باریک، خودراهرو و … است.

مقایسه قیمت:

بهای تمام شده قفسه بندی راک در مقایسه با سایر قفسه بندی های فلزی دیگر و تناسب حجم و فضایی که ایجاد می نماید و تحمل بار و قدرتی که دارد بسیار نازل و ارزان است.

تحمل بار:

قدرت تحمل باربری قفسه بندی فلزی پالت راک در یک دهانه استاندارد ۲۷۰ سانتیمتری با استفاده از بازو رول فرمی تا ۵۰۰۰ کیلوگرم قابل افزایش است. که روی این طبقه ایجاد شده دو پالت ۱۰۰*۱۲۰ با وزن هر پالت ۲۵۰۰ کیلوگرم یا ۲٫۵ تن می توان قرار داد.

ارتفاع قابل اجرا:
قفسه بندی فلزی پالت راک تا ارتفاع ۹ متر قابل اجراست.

عرض یا عمق استاندارد:

آنچه عرض یا عمق قفسه بندی فلزی پالت راک را تعیین می نماید قاب است.
عرض یا عمق استاندارد قفسه بندی فلزی پالت راک با توجه به ابعاد و اندازه های پالت و باکس پالت های مورد کاربرد ۸۰ و ۹۰ سانتیمتر می باشد. با این همه عرض ۶۰، ۷۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۰، ۱۳۰، ۱۴۰ و ۱۵۰ سانتیمتر طراحی شده و قابل ساخت می باشد.

رنگ:

رنگ قاب و اجزای آن در قفسه بندی فلزی پالت راک طوسی پودر (اپوکسی پلی استر) و سایر قطعه ها شامل بازو، رابط و … به رنگ نارنجی پودر (اپوکسی پلی استر) می باشد.

نحوه بارگذاری:

عملیات گذاشت و برداشت بار به روی قفسه بندی فلزی پالت راک به کمک ماشین های مخصوص این کار خواهد شد. از جمله این ماشین ها که بیشترین کاربرد را دارد می توان به لیفتراک اشاره داشت.

 


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر