فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان

فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان

به علت زیبایی و کاربردی بودن در هر نوع مغازه، خرید و فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان و نصب این قفسه بندی فلزی صنعتی در بازار طرفدار بسیار یافته است. متناسب با افزایش حجم و وزن بار لازم برای چیدمان قیمت فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان نیز افزایش پیدا می کند. هر چه حجم بار افزایش یابد به کفه با عرض یا پهنای بیشتر نیاز داریم و همچنین با افزایش وزن بار، به قفسه فلزی فروشگاهی ساخته شده به ورق ضخیم تری نیاز داریم تا بتواند تحمل بارگذاری بیشتری را داشته باشد، در نتیجه قیمت تمام شده مورد نیاز برای خرید قفسه فلزی فروشگاهی و قیمت قفسه فلزی مغازه افزایش می یابد. با همه این اوصاف باز هم قفسه فلزی فروشگاهی در رنج قفسه بندی های ارزان قیمت جای خواهد گرفت.

قفسه فلزی مغازه طرح فروشگاهی سوپر مارکت

قفسه بندی نیمه سنگین:

کالاهایی که معمولا بر روی قفسه فلزی فروشگاهی چیدمان می شوند به ندرت هر دو خصوصیت حجم و وزن زیاد را با هم دارند. این دو ویژگی بیشتر در کالا های صنعتی به طور همزمان مشاهده می شود، که در نتیجه آن نیاز به اجرای قفسه بندی نیمه سنگین مانند لانگ اسپن و یا سنگین مانند راک پالت یا راک کفپوش دار سنگین پیدا خواهیم نمود. با این وجود برخی کالاها در فروشگاه و سوپرمارکت عرضه می گردند که دارای وزن سنگین و زیاد هستند. این قبیل کالاها نیاز دارند تا قفسه بندی فروشگاهی دارای استقامت بیشتر و بالا تری باشد. برای نمونه می توان به قفسه مورد نیاز در قسمت ظروف چینی و شیشه ای اشاره نمود. برای این ردیف حتما بایستی از کفه های تقویت شده به وسیله پل تقویتی استفاده نمود تا اینکه بتوان ضمانت تحمل بار را نمود.

خرید از تولید کننده:

برای خرید قفسه فلزی فروشگاهی به قیمت ارزان می توانید به طور مستقیم خرید را از شرکت انجام دهید.

انواع قفسه فلزی فروشگاهی را با ارزانترین قیمت و به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

صنایع فلزی کمیل گلستان به عنوان تولید کننده انواع قفسه فلزی فروشگاهی افتخار دارد تا با بهترین کیفیت فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان را انجام دهد. حمایت از تولید کنندگان داخلی امروزه امری است که بر همه آشکار شده است. رونق و گسترش تولیدات داخلی تنها موضوعی است که خواهد توانست به معضل بیکاری در جامعه به عنوان یک راه حل منطقی و اساسی پاسخ دهد. فروش قفسه فلزی فروشگاهی چنانچه بتواند وارد صادرات شود خواهد توانست به گسترش توسعه تولید این محصول و سایر محصولات مشابه منجر شود که در نهایت علاوه بر توسعه اشتغال خواهد توانست ارز آوری ارزشمندی نیز فراهم آورد.

فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان:

فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان تحت عناوین قفسه سوپرمارکت و قفسه فروشگاهی و قفسه هایپری متفاوت پیدا خواهد نمود.

قیمت قفسه فلزی سوپرمارکت بسیار مناسب و ارزان است و میتوان آن را در رده ارزانترین قفسه های فلزی جای داد. کیفیت قفسه فلزی سوپرمارکت در حد متوسط است. انواع ضخامت مختلف برای کفه و ستون این قفسه بندی وجود دارد که در ضعیفترین حالت ۰٫۵ میلیمتر است. قفسه فروشگاهی به لحاظ شکل ظاهر کمی متفاوت ای قفسه سوپرمارکت ساخته شده و به نسبت کیفیت نیز ارتقا یافته است. این محصول از حداقل ضخامت کفه ۰٫۷ میلیمتر و ستون ۱٫۵ میلیمتر برخوردار است. اما قفسه هایپر مارکت که ظاهر آن تغییر زیادی یافته و با بر عکس داشتن خم جلویی کفه امکان قرار گیری جا کارتی فراهم آمده است. این قفسه بندی با ضخامت ستون و زاویه ۲ میلیمتر ساخته شده و کفه آن نیز از ورق ۰٫۷ یا ۰٫۹ میلیمتر و به همراه پل تقویتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان می توانید با ما در تماس باشید.



راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com


2 ارسال براي “فروش قفسه فلزی فروشگاهی قیمت ارزان”

  1. سلام جناب مهندس لطفا در صورت امکان لیست قیمت ها را به ایمیل بنده ارسال نمائید.موفق باشید

    • سلام
      لطفا نقشه قفسه بندی خود را ارسال نمایید و یا در صورت عدم داشتن نقشه هماهنگ نمایید نقشه مورد نیاز طراحی گردد.

ارسال نظر