google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه بندی فلزی سنگین بازویی انبار

قفسه بندی فلزی سنگین بازویی انبار

قفسه بندی فلزی کانتی لور یا بازویی در انبارهایی که قطعات شاخه ای و با طول زیاد نگهداری می شود کارآیی فراوان داشته و در رده قفسه های سنگین صنعتی جای دارد.

هر بازو تحمل به تنهایی می تواند باری معادل یک تن را تحمل نماید. قرارگیری بازوها و نصب آنها در محل پیش بینی شده بر روی ستون ها با استفاده از یک پین بلند به آسانی میسر می گردد.

ارتفاع:

قفسه بندی فلزی کانتی لور تا ارتفاع ۱۵ متر قابل طراحی، ساخت و اجراست. طول بازو ها متناسب با نوع کارآیی طراحی و ساخته میشوند. ستون ها به صورت یک طرفه و دو طرفه طراحی و ساخته میشوند، جهت جلوگیری از به وجود آمدن نوسانات جانبی در قفسه بندی، ستون ها در هر ردیف با استفاده از مهاربند ضربدری به یکدیگر متصل شده و پایه ها را به سبب جلوگیری از جابجایی ناخواسته به زمین بلت خواهد شد تا حداکثر پایداری و تعادل را بدین سان به وجود آوریم.

بار گذاری و بار برداری:

بار گذاری و بار برداری بر روی قفسه کانتی لور با ماشین آلات من جمله لیفتراک انجام پذیر است و بارگذاری دستی بر روی این نوع قفسه بندی فلزی متداول نمی باشد. به دلیل حذف ستون های جلویی قفسه، راننده لیفتراک با دید کافی می تواند عملیات گذاشت و برداشت کالا و بار را انجام دهد.

افزایش ضریب اطمینان: میله اطمینانی طراحی گردیده با ارتفاع حدودا ۲۰ سانتی متر که در لبه بیرونی هر بازو نصب می گردد تا از غلطیدن ناخواسته و سقوط بار جلوگیری بعمل آورد.

قفسه بندی فلزی کانتی لور یا بازویی مناسب برای نگهداری بارهای با طول زیاد است. ستون های جلویی در این نوع قفسه بندی فلزی حذف گردیده و امکان گذاشت و برداشت مواد و کالاهای با طول بالا را فراهم آورده است.

از محدودیت های این نوع قفسه بندی می توان به وزن بالای آن در مقایسه با سایر انواع قفسه بندی های فلزی سنگین و صنعتی اشاره نمود.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر