google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه بندی فلزی کتابخانه ای ایزی رکت

قفسه بندی فلزی کتابخانه ای ایزی رکت

جهت قفسه بندی کتاب، قفسه بندی فلزی کتابخانه ای ایزی رکت کاربرد فراوان دارد. به دلیل سهولت نصب آن به ایزی رکت شهرت یافته و به فروش می رسد.

به دلیل کاربرد ویژه قفسه بندی فلزی ایزی رکت به صورت اداری، دفتری و کتابخانه ای همواره سعی می گردد با بهترین کیفیت تولید شود.

رنگ مخصوص این قفسه بندی فلزی، سفید انتخاب گردیده است که این انتخاب متناسب با کار آیی آن می باشد، چرا که رنگ سفید با هر پس زمینه جلوه گر بوده و ظرافت کار را به نمایش در خواهد آورد.

ابعاد قفسه بندی فلزی کتابخانه:

ابعاد قفسه بندی فلزی کتابخانه ایزی رکت به صورت ذیل در طراحی لحاظ گردیده است:
طول یک دهانه قفسه بندی می تواند ۹۵، ۱۲۰ و ۱۵۰ سانتیمتر تغییر پیدا نماید،
عرض هر دهانه نیر متنایب با نوع کاربرد از ۲۰ الی ۵۰ سانتیمتر متغیر خواهد بود،
و اما در نهایت ارتفاع قفسه بندی فلزی کتابخانه ایزی رکت ۲، ۲٫۵ و ۳ متر قابل انتخاب است که ارتفاع ستون ۳ متری توصیه نمی گردد زیرا علاوه بر اینکه به جهت دسترسی با مشکلاتی مواجه خواهیم شد نگهداری اجسام سنگین در طبقات بالا نیز به لحاظ رعایت ایمنی پرسنل کار درستی نمی باشد.

همانگونه که در ابتدا نیز اشاره داشتیم، قفسه بندی فلزی کتابخانه ایزی رکت دارای سهولت در نصب می باشد، و این امکان فراهم نمی شد مگر اینکه کلیه قطعات آن جهت نصب و مونتاژ به صورت کلیپی و به صورت زبانه و فاق طراحی می گردید. با طراحی های صورت پذیرفته کلیه پیچ و مهره ها از این قفسه بندی حذف گردیده و تمامی اتصالات به صورت کلیپی صورت خواهد پذیرفت.

قفسه بندی ریلی کتابخانه:
به دلیل استفاده بهینه و حداکثری از تمامی فضاهای موجود در اختیار، قفسه بندی فلزی کتابخانه ای ایزی رکت به صورت ریلی نیز ساخته شده است. چرا که کتابخانه معمولا در نقاطی از از شهر واقع می گردند که دارای دسترسی کافی باشند و به همین دلیل قیمت املاک در این حوالی از قیمت خوبی برخوردار است، ضمن اینکه ساخت فضای اضافه و تجهیز آن نیز هزینه مازاد را به ما تحمیل می نماید که این دلایل خود به تنهایی به همراه دلایل متعدد دیگر توجیه اقتصادی این طرح را دنبال می نماید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قفسه بندی فلزی کتابخانه ای ایزی رکت میتوانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر