فروش قفسه بندی فلزی پيچ و مهره ای ارزان

فروش قفسه بندی فلزی پيچ و مهره ای ارزان

قفسه فلزی پيچ و مهره ای ارزان ترين قفسه فلزی جهت تجهيز انبار ها ست. همان گونه كه می دانيد هر كالا پس از توليد در كارخانه توسط نمايندگی های آن شركت جهت فروش و ارايه قيمت مناسب به بازار عرضه مي گردد.

روش عرضه محصول:

یکی دیگر از روش های عرضه محصول توسط تولید کنندگان، فروش مستقیم است، که عموما توسط واحد فروش در دفتر مرکزی یا در خود کارخانه انجام می گیرد.

البته برخی از شركت ها نيز از چنين سيستمی براي فروش، محصول خود استفاده نمی نمايند و كالای توليدی خود را به پخش كننده داده و پخش كننده به خورده فروش ها (مغازه ها و فروشگاه هاي كوچك) جهت عرضه به بازار و مشتری عرضه می نمايند كه در اين صورت طبيعتا با قيمت بالاتر كالا به دست مصرف كننده خواهد رسيد ضمن اينكه كيفيت كالا نيز قابل تضمين نمی باشد.

اين نكته نيز حايز اهميت است كه شركت های معتبر كالاي خود را همواره با ضمانت به فروش می رسانند و يكی از دلايل اختيار نمايندگی در شهر های مختلف همين منظور می باشد تا بتوانند خدمات پس از فروش خود را به بهترين نحو و در اسرع وقت به مشتري ارايه نمايند.

علی رغم ارزان بودن قفسه فلزی پيچ و مهره ای اما كيفيت آن نيز بسيار مهم است. با طراحي های صورت گرفته و افزايش كيفيت، قفسه پيچ و مهره ای را ميتوان تا ارتفاع هشت متر اجرا نمود.

ما توصيه می نماييم قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا هر نوع قفسه فلزی مورد نیاز خود را مستقیم از شرکت و یا نمايندگی های مجاز تهيه نماييد تا به لحاظ قيمت، كيفيت و خدمات پس از فروش آسوده خاطر باشید.

 


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر