قفسه فلزی با کیفیت ساخت و فروش

قفسه فلزی با کیفیت ساخت و فروش

ساخت قفسه فلزی با کیفیت نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دارد، و میتوان با بهره برداری از یک سیستم مدیریتی صحیح با قیمت مناسب قفسه تولید شده را به بازار عرضه داشت.

هر چه میزان و تعداد دفعات بار گذاری، اهمیت کالا، شیک بودن و زیبایی فروشگاه یا انبار، تحمل بار قفسه و … برای ما اهمیت داشته باشد به نسبت بایستی از قفسه با بالا تر استفده نمود.

ماشین آلات:

یکی از ماشین آلات که در ساخت قفسه استفاده می گردد دستگاه گیوتین است که به منظور برش ورق از آن استفاده می شود. ابعاد و قدرت این دستگاه با دستگاه پانچ بایستی متناسب باشد. برش ها باید با ابعاد کاملا دقیق باشد تا در هنگام پانچ و خم کاری با مشکل مواجه نشویم.

دستگاه پانچ یکی دیگر از دستگاه هایی است که در تولید قفسه فلزی از آن استفاده میشود که نیاز به دقت بسیار بالا دارد. در صورتی که از دستگاه مناسب استفاده نشود فاصله پانچ ها یا همان سوراخ روی ستون یا بازو یا سایر قطعات تولیدی با اختلاف خواهد بود و در هنگام اجرا و نصب قفسه به صورت کاملا عمود قرار نگرفته و علاوه بر کاهش زیبایی آن، توان بار گذاری قفسه نیز پایین خواهد آمد و حادثه ساز خواهد شد.

بهتر است پانچ قطعات به صورت یک تکه انجام شود مثلا یک ستون هفت متری اگر در یک مرحله پانچ گردد بسیار بهتر از آن است که ۴ یا ۵ پانچ شود. برای این مهم علاوه بر دستگاه پانچ، نیاز به گیوتین و دستگاه خم هفت متری است.

پس از برش و پانچ قطعات با استفاده از دستگاه خم ورق را به شکل طرح در می آوریم. بدیهی است هر یک از خم های پیش بینی شده تاثیر مستقیم در توان بار گذاری قفسه خواهد داشت.

در مراحل پایانی کار رنگ آمیزی صورت می گیرد و در نهایت بسته بندی پایان کار تولید می باشد.

 


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر