google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فروشگاهی افق کوروش

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش چندین سال است که با گسترش بسیار همراه است. قفسه فروشگاهی افق کوروش با رنگ مشکی دارای تم متفاوت با دیگران است.

تم قفسه فروشگاهی افق کوروش رنگ هایپرمارکت:

تم برگزیده فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای قفسه بندی و تجهیزات خود رنگ مشکی با لیبل قرمز است. متفاوت بودن باعث می شود بهتر دیدی شوی، ایجاد تفاوت با دیگران سبب بهتر دیده شدن می شود. وقتی همه جا سفید است پیدا کردن یک نقطه سیاه روی آن بسیار راحت تر هست تا پیدا کردن یک دایره بزرگ سفید. از سوی دیگر انتخاب و برگزیدن یک رنگ خاص تبدیل به یک تم مشخص برای شما خواهد شد. در ضمیر ناخودآگاه افراد این رنگ تداعی کننده شما خواهد بود. یعنی بدون اینکه اسمی از فروشگاه یا برند شما به وجود بیاید نوع رنگ بندی که چشم آن را دیده در ضمیر افراد نهادینه شده و به محض دیدن این نوع رنگ به صورت ناخود آگاه اسم شما در اذهان پدیدار می شود. حتی جالب این است که رنگ بندی های مشابه نیز این یادآوری را برای دیگران به وجود خواهد آورد.

قفسه فلزی فروشگاهی افق کوروش مغازه سوپرمارکت هایپری ترک

رنگ بندی مشکی برای قفسه مغازه و قفسه های سوپر مارکت به صورت کامل با رنگ سفید موجود در بازار برای قفسه بندی فروشگاه ها متفاوت است و کاملا متضاد آن است. در نتیجه این تضاد تفاوت را به خوبی نشان خواهد داد و با تکرار به نتیجه تبلیغات مورد نظر دست پیدا خواهید کرد. بی تکرار باشید، خاص باشید تا بهتر دیده شوید. رنگ انتخابی قفسه های شما چیست؟

جهت مشاوره و خرید قفسه فروشگاهی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر