معایب قفسه فلزی مشکی مغازه و فروشگاه

معایب قفسه فلزی مشکی مغازه و فروشگاه

هر نوع قفسه بندی مغازه و هایپری با توجه به محاسن خود دارای معیبی نیز خواهد بود. عمده معایب قفسه فلزی مشکی مغازه و فروشگاه از دیدگاه خریداران قبلی چیست؟

اصلی ترین معایب قفسه فلزی مشکی مغازه و فروشگاه چیست؟

هرگز خوب بودن محض وجود ندارد. با تمام محاسنی که برای رنگ مشکی قفسه مغازه و قفسه فروشگاهی شمرده می شود ولی باید ایرادات آن را نیز بررسی و مورد توجه قرار داد. بالاترین و در واقع شاید بتوان گفت تنها تنهاترین ایراد اساسی وارد بر رنگ مشکی قفسه های سوپرمارکتی نمایان بودن گرد و خاک روی قفسه است. کوچکترین گرد و خاک روی قفسه های مشکی رنگ بارز و آشکار است و مدام باید مورد نظافت قرار بگیرد. البته نظافت بسیار خوب است ولی واسه تنبل ها خوب نیست دیگه. پس اگه تنبل هستید یا وقت کافی برای نظافت مغازه و فروشگاه خود ندارید یا نمی خواهید زمان برای گردگیری بگذارید توصیه می کنیم کلا تمام محاسن رنگ مشکی قفسه ها رو فرموش کنید و رنگ سفید، یا یک رنگ دیگر انتخاب کنید.

 

البته از همین دیدگاه رنگ مشکی نیز خود می تواند به عنوان حسن باشد، زیرا صاحب فروشگاه سوپرمارکت یا هایپر مارکت ملزم به نظافت بیشتر و رعایت تمیزی و گردگیری بالاتر هستند. نظافت در هر صورت خوب هست و کسی نمی تواند منکر آن شود. از این جهت برای اطمینان از اینکه فروشگاهی نظافت را بهتر رعایت می کند ترجیح خود من آن خواهد بود که از فروشگاهی با قفسه های به رنگ مشکی خرید داشته باشم.

جهت مشاوره و خرید قفسه فلزی مغازه و هایپری طرح ترک می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر