قفسه فلزی ارزان شد

با توجه به کاهش قیمت فراورده های فولادی، قیمت قفسه فلزی ارزان شد !!! ورق روغنی و پروفیل قوطی متریال اصلی تشکیل دهنده قفسه های فلزی را تشکیل می دهند.

تا چه میزان قفسه فلزی ارزان شد !!!

درصدی در حدود ۵% می توان گفت قیمت قفسه فلزی ارزان شد !!! جای تعجب دارد. زیرا معمولا در کشور ما نرخ تورم همواره مثبت است و نمودار آن رو به بالا می باشد. ولی در پاره ای مواقع این روند نزولی هم هست. البته نمی توان گفت نزولی است، در واقع سیاست اصلی همواره این گونه بوده که “به مرگ بگیر تا به تب راضی بشه” اصل ماجرا این گونه است. در سال ۱۴۰۰ تناقض در بازار ایران بسیار بود. معمولا با کاهش نرخ دلار قیمت فراورده های فولادی در کشور نیز کاهش پیدا می کرد. این در حالی است که در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری این روند کاملا برعکس بوده، یعنی قیمت ارز و دلار در کشور نزولی بود ولی قیمت فولاد همچنان صعودی رو به بالا حرکت می کرد.

در این بین مقاومت خریداران برای نخریدن منجر شد تا بخشی از این افزایش قیمت ها با کاهش تقاضا خرید خنثی شود و حداقل قیمت ها تا حدودی ثابت بماند. با گذشت زمان بیشتر و عدم تمایل به خرید کافی در بازار تا حدودی شاهد کاهش قیمت فراورده های فولادی و از جمله ورق گالوانیزه و پروفیل قوطی نیز بودیم. به همین علت توانستیم درصدی هر چند اندک از افزایش قیمت ایجاد شده در قفسه های فلزی مغازه و صنعتی را کاهش دهیم.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع قفسه فلزی فروشگاهی و سوپر مارکت می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر