google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی مغازه جدید توری مش

قفسه فلزی مغازه جدید توری مش

مواره قیمت مناسب و ارزان در کنار کیفیت بالا و مطلوب خواسته همه ما برای خرید با رضایت می باشد. قفسه فلزی مغازه جدید توری مش فروشگاهی و سوپری چیست؟

قفسه فلزی مغازه جدید توری مش خود ایستا زیبا و قشنگ:

زیبایی و کیفیت و نما قفسه های فروشگاهی در مغازه دارای اهمیت برجسته و فوق العاده است. قفسه فلزی مغازه جدید که با توری مش اجرا می شود توانسته است زیبایی کار را حتی بهتر از پشت صفحه استاندارد در قفسه های فروشگاهی سوپرمارکت ایجاد کند. شبکه بندی منظم و هماهنگ با ایجاد چشمه های مربعی شکل و مشبک نتیجه کاربرد توری مش است. از طرف دیگر در هنگامی که چینش اقلام و اجناس روی طبقات به صورت کامل قرار می گیرد دید باقیمانده روی قسمت پانل پشت یا توری مش بسیار محدود و اندک هست. از این لحاظ می توان گفت وقتی دید روی قسمت مورد نظر وجود ندارد پس صرف هزینه و بالا بردن قیمت قفسه مغازه نیز توجیه ندارد.

قیمت قفسه فلزی مغازه جدید ارزان توری مش دار طرح ترک

قفسه فروشگاهی مغازه اجرا با توری مش _ طرح ترک _ سرلاین قوسی نیم دایره

رنگ مشکی در اجرا قفسه جدید مغازه با توری:

یکی از رنگ های بکار گرفته شده برای قفسه فروشگاهی و سوپرمارکت که مورد توجه و استقبال خوب قرار گرفته شده است رنگ مشکی است. دیدی که رنگ مشکی ایجاد می کند به خصوص در ترکیب با رنگ های گرمی چون نارنجی و قرمز بسیار زیبا بوده و دل ربایی می کند.تنوع به وجود آمده و تجهیز کردن یک فروشگاه متفاوت و جلب کردن مشتری بیشتر نیازمند متفاوت بودن است. تفاوت را می توان با خرید یک قفسه جدید و شیک برای مغازه ایجاد کرد و علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی دامنه مشتریان جدید را افزایش نیز داد. رنگ های بسته بندی اقلامی که در سوپرمارکت ها به فروش می رسد متنوع و عموما رنگ های شاد و روشن است در نتیجه در هنگام قرار گیری در روی یک زمینه و پس زمینه متفاوت و تیره به خوبی خود را نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های بروز می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام – واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر