google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قیمت قفسه فلزی مغازه جدید ارزان

قیمت قفسه فلزی مغازه جدید ارزان

تغییراتی نوین در سیستم قفسه های فروشگاهی خودایستا به وجود آورده ایم تا بتوانیم قیمت قفسه فلزی مغازه جدید ارزان تر از قبل عرضه داشته و کیفیت بهتر گردد.

قیمت قفسه فلزی مغازه جدید ارزان طرح توری مش:

یکی از عوامل به وجود آورنده اختلاف قیمت بالاتر در قفسه خودایستا مغازه نیاز به استفاده از پانل پشت برای آن بود. با ابتکاری کوچک توانسته ایم علاوه بر حفظ کیفیت، استحکام و زیبایی کار قیمت را تا حد بسیار معقولی کاهش دهیم. برای کاهش قیمت قفسه فلزی مغازه جدید ارزان توری مش را در ابعاد مناسب طراحی و جایگزین برای پانل پشت قرار داده شده است. قفسه خود ایستا سوپرمارکت در حالت یکطرفه دارای ستون L شکل و در حالت دو طرفه دارای ستون T (برعکس) شکل می باشد. این شکل پایه ها به خودی خود ایستایی برای آن ایجاد نمی کند حتی زمانیکه صفحه طبقات و زاویه نصب می شود باز هم نمی تواند در جای خود به طور صحیح قرار بگیرد و اگر بارگذاری شود قطعا سقوط خواهد کرد. خب راه حلی باید برای رفع این مشکل به وجود آمده پیدا می شد.

قیمت قفسه فلزی مغازه جدید ارزان توری مش دار طرح ترک

قفسه فلزی مغازه جدید با توری مش طرح ترک خودایستا یکطرفه و دوطرفه

قفسه خودایستا مغازه اجرا با پانل پشت:

یکی از راهکارهای بکار بسته شده برای جلوگیری از سقوط قفسه خودایستا استفاده از پانل پشت می باشد. پانل پشت ظاهری بسیار زیبا و قشنگ به قفسه خود ایستا در مغازه و سوپرمارکت می دهد و ایستایی لازم را نیز برای آن فراهم می آورد. تنها ایرادی که به پانل پشت وارد هست به خصوص در اجرای قفسه های دوطرفه که احتیاج به استفاده دو برابری از پانل پشت داشت ایجاد افزایش قیمت در قفسه های خودایستا به ویژه دو طرفه است. برای یک قفسه دوطرفه ارتفاع ۱۶۲ سانتیمتر تعداد ۱۰ عدد پانل پشت در ابعاد ۹۵*۳۰ نیاز هست که قیمت هر یک از این صفحات معادل یک طبقه صفحه ۹۵*۳۰ می باشد. به عبارتی اگر یک قفسه دوطرفه شامل ۱۰ طبقه ۳۰ سانتی باشد معادل همان هم باید پول پانل پشت پرداخت می شد تا قفسه خودایستا باشد و سقوط نکند. البته راه کارهایی بکار گرفته می شد که این اختلاف قیمت کمتر شود مثل اینکه پانل پشت از یک سمت کار گذاشته می شد یا اینکه فقط بالا و پایین پانل پشت قرار داده می شد ولی راه حل قطعی نبود.

اجرا و نصب قفسه فلزی مغازه با توری مش:

توری مش به عنوان یک راه حل مناسب، منطقی و اقتصادی به جای استفاده از پانل پشت به عنوان بهترین راه حل مورد تایید و تولید قرار گرفته است. خب شاید بپرسید راهکار دیگری هم استفاده شده بود؟ بله، از سیم بکسل و مهاربندهای ورقی نیز استفاده شد که هر یک از نظر اقتصادی صرفه لازم را ایجاد می کردند ولی نکته مهم که مشکل سازی می کرد در اینجا، این مسئله بود که پشت صفحات تکیه گاهی برای جلوگیری از ریزش اقلام و جنس ها وجود نداشت در نتیجه اجناس از پشت طبقه سقوط می کرد. توری مش هز دو مشکل را حل کرد. یعنی هم به لحاظ قیمتی صرفه  جویی لازم را ایجاد می کرد و هم با شبکه ای از مفتول به شکل مش از سقوط کالاها از پشت طبقات جلوگیری به عمل می آورد.

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر همکاران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام – واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر