قفسه فلزی فروشگاهی سوپر مارکت شیک

قفسه فلزی فروشگاهی سوپر مارکت شیک

قفسه فلزی فروشگاهی یا سوپر مارکت یکی از شیکترین قفسه بندی فلزی مغازه است که به دلیل همین ظاهر زیبا از آن در انواع فروشگاه جهت تجهیز استفاده به عمل می آید.

یکی از قفسه بندی های فلزی که زیبا و شیک است و توانسته جایگاه خوبی در بازار فروش پیدا نماید قفسه فلزی فروشگاهی سوپر مارکت شیک است و تقریبا تمام تمام صاحبان فروشگاه که تصمیم به راه اندازی سوپر مارکت می نمایند از انواع مختلف این قفسه برای خرید و نصب و تجهیز فروشگاه خویش انتخاب مینمایند.

قفسه فلزی فروشگاهی:

قفسه فلزی فروشگاهی یا سوپر مارکت در دو نوع دیواری و خود ایستا تولید و به بازار عرضه می گردد که انواع مدل خود ایستا از ظاهری زیباتر و سبکتر به نسبت مدل دیواری برخوردارند. قطعات قفسه بندی فلزی فروشگاهی یا همان سوپر مارکت شامل شامل ستون یا پایه، لچکی یا گونیا یا زاویه، پانل یا کفه و پانل دیواری میباشد. اقلام جانبی دیگر که بر روی قفسه فلزی فروشگاهی و سوپر مارکت شیک نصب می گردد شامل جا کارتی، حفاظ، پاخور و جعبه چراغ است. ارتفاع مدل دیواری قفسه فلزی فروشگاهی و سوپر مارکت شیک تا ۳ متر متغیر است ستون دیواری همان گونه که از نام آن مشخص است به دیوار پیچ و رول پلاک می گردد. ارتفاع مدل خود ایستا قفسه بندی فلزی فروشگاهی و سوپر مارکت شیک به ندرت از دو متر تجاوز مینماید. مدل خود ایستا بدون نیاز به تکیه گاه جانبی و حامی دیگر به صورت کاملا مستقل نصب می گردد.

 

قیمت قفسه فروشگاهی فلزی مغازه طرح بهمن

خرید قفسه فلزی فروشگاهی یا سوپری شیک

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قفسه فلزی فروشگاهی سوپر مارکت شیک میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر