google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
کمد بایگانی ریلی فلزی بغل ام دی اف زیبا

کمد بایگانی ریلی فلزی بغل ام دی اف زیبا

کمد بایگانی ریلی فلزی بغل ام دی اف زیبا است. زیرا چوب ضرافت و زیبایی کار را نمودار ساخته و خشن بودن آهن را می پوشاند و جلوه ای زیبا و دلنشین ایجاد می نماید.

قفسه بندی فلزی متحرک و پویا کمد بایگانی ریلی معمولا به صورت فلزی کامل ساخته می شود، ولی به جهت افزایش زیبایی کار و همخوانی بیشتر با محیط اداری اطراف می توان ترکیب فلز و چوب را بکار برد و بغل های کمذ بایگانی ریلی فلزی را با ام دی اف کار نمود.

مهمترین ویژگی این کار ارتقا بسیار خوب زیابی و قشنگی کمد بایگانی ریلی فلزی است. به منظور حفظ استقامت کار شاسی همچنان به صورت فلزی کامل استفاده می شود. چرا که شاسی وزن اصلی کمد بایگانی ریلی را بایستی تحمل نماید و چنانچه متریال آن را چوبی انتخاب نماییم در جابجایی های متوالی تحمل لازم را نخواهد داشت. درب کمد بایگانی ریلی را نیز می توان از تخته ام دی اف قرار داد که بسته به سلیقه شما و ضریب اهمیت نگهداری اسناد بایگانی دارد.

تمامی انواع سیستم های کمد بایگانی ریلی شامل مکانیکی و اتوماتیک را می توان به صورت ترکیبی شاسی فلزی و بدنه ام دی اف اجرا نمود.

با این وجود در صورتیکه اسناد بایگانی شما بسیار مهم است به لحاظ امنیت و حفاظت بیشتر توصیه ما همان استفاده از کمد بایگانی ریلی به صورت فلزی کامل است.

 


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

تولید کمد بایگانی ریلی فلزی


ارسال نظر