قفسه فلزی فروشگاهی هایپری مغازه

قفسه فلزی فروشگاهی هایپری مغازه

به نظر شما قفسه فلزی فروشگاهی هایپری مغازه چه رنگی بیشترین طرفدار را دارد؟ اصلا چرا رنگ بندی قفسه فروشگاهی و قفسه مغازه سوپرمارکت مهم است؟

 

پر طرفدارترین رنگ قفسه فلزی فروشگاهی هایپری مغازه ؟؟؟

 

اولین رنگ ارايه شده برای قفسه های فروشگاهی سوپرمارکت به صورت سفید و قرمز بود. این رنگ به اندازه ای پر مصرف بود که امروز قفسه های سوپرمارکت با رنگ سفید و قرمز شناخته می شود، و تا جایی پیش رفت که این رنگ برای مغازه های سوپرمارکت تبدیل به یک برند گردید. ولی به مرور زمان در پیی ایجاد تنوع و سلایق مختلف درخواست بازار برای رنگ های متفاوت به وجود آمد، رنگ هایی مثل زرد، نارنجی، آبی، مشکی و غیره. در بسیاری از رنگ بندی ها رنگ سفید به صورت ترکیبی مد نظر هست و بسیاری سعی دراند تا رنگ سفید همچنان در کارهای آنها دیده شود. “در حالت کلی رنگ سفید را می توان به عنوان پر طرفدارترین رنگ برای قفسه مغازه و قفسه های هایپری معرفی کرد.”

قیمت قفسه مغازه فروشگاهی سوپرمارکت فلزی

چرا رنگ بندی قفسه های فروشگاهی هایپری مهم است؟؟

 

اهمیت رنگ در جلب نظر و نگاه افراد نسبت به ما و مکان ما و فروشگاه ما بسیار حايز اهمیت است. نوع رنگ بندی بکار رفته در فروشگاه یا مغازه و هایپرمارکت تاثیر قابل توجهی در جلب و نگهداری مشتری خواهد داشت. رنگ بیان کننده بخشی از هویت انسان ها، اشیاء، محیط، حیوانات و غیره است و اهمیت رنگ را در انتخاب هرگز نمی توان نادیده گرفت. تاثیر رنگ را در انتخاب کالا و محصول، محیط پیرامونی برای خرید و گردش، محیط زندگی و و و همگی را به خوبی درک می کنیم. اولین چیز که در دید ما مشاهده می شود رنگ است. بدون فکر کردن و بررسی جزيیات اولین انتخاب هر فرد در همان نگاه اول رنگ خواهد بود که او را به سمت خودش جذب می کند.
شما چه رنگی را دوست دارید؟

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر