google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قیمت قفسه مغازه فروشگاهی سوپرمارکت

قیمت قفسه مغازه فروشگاهی سوپرمارکت

انتخاب رنگ دلخواه در قیمت قفسه مغازه فروشگاهی سوپرمارکت فلزی چه میزان تغییر قیمت خواهد داشت؟ شما چه رنگی برای قفسه فلزی مغازه جدید و فروشگاه خود دوست دارید؟

 

افزایش یا کاهش قیمت قفسه مغازه فروشگاهی سوپرمارکت با توجه به رنگ:

نوع رنگ در قیمت قفسه مغازه فروشگاهی سوپرمارکت به طور حتم تاثیر گذار خواهد بود. ارزان ترین رنگ که مورد استفاده در صنایع تولید قفسه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد رنگ مایع است. برای رنگ آمیزی قطعات با استفاده از این نوع رنگ می توان از حوضچه رنگ یا دستگاه استفاده نمود. این نوع رنگ هوا خشک است و در دمای محیط خشک می شود و نیاز به دمای بالا ندارد. قیمت خود رنگ مایع بسیار مناسب است. ولی خب هر ارزانی بی علت نیست. دوام این رنگ هم به نسبت قیمت آن پایین است و به راحتی خش افتاده و به مرور از روی قطعات جدا می شود.

نوع دوم رنگ ها مورد کاربرد در صنعت قفسه های فلزی رنگ های کوره ای هستند. دوام این نوع رنگ ها به مراتب بسیار بالاتر از رنگ مایع است. این رنگ ها برای خشک شدن و چسبیدن به قطعات نیاز به درجه حرارت معین و زمان معین دارند. قیمت این نوع رنگ ها به نسبت کیفیت نیز قیمت بالاتری خواهند داشت. انواع رنگ های کوره ای شامل آلکید آمین، آکریلیک، اپوکسی، پلی استر کوره ای و رنگ کوره مخصوص داخل بشکه تقسیم بندی می شود.

قیمت قفسه مغازه فروشگاهی سوپرمارکت فلزی

قیمت قفسه مغازه فروشگاهی سوپرمارکت قفسه فلزی قفسه بندی خرید فروش ارزان رنگ تولیدی افق کوروش هایپرمارکت سوپری

برای قفسه مغازه شما چه رنگی دوست دارید؟

رنگ های استاندارد مورد استفاده در تولید قفسه فروشگاهی و مغازه سوپرمارکت و هایپرمارکت سفید و قرمز می باشد. در قفسه های صنعتی پیچ و مهره ای رنگ طوسی و آبی به عنوان استاندارد پایه مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت مشاوره و خرید انواع قفسه فلزی مغازه و صنعتی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر