google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی فروشگاهی هایپری سوپری مغازه

قفسه فلزی فروشگاهی هایپری سوپری مغازه

علاوه بر نوع رنگ بکار رفته ضخامت پوشش رنگ پاشیده شده بر روی قطعات قفسه فلزی فروشگاهی هایپری سوپری مغازه تاثیر گذار مستقیم بر کیفیت و قیمت آن می باشد.

کیفیت قفسه فلزی فروشگاهی هایپری سوپری مغازه متاثر از رنگ:

بدیهی است که کیفیت رنگ تاثیر مستقیم بر روی کیفیت قفسه فلزی فروشگاهی هایپری سوپری مغازه می گذارد. رنگ مهمترین و تنها محافظ روی قفسه فلزی است. رنگ قطعات مختلف ساخته شده قفسه مغازه را که همگی از جنس فلز می باشد محافظت می کند. رنگ از تماس ورق آهن با رطوبت موجود در هوا جلوگیری کرده و سبب جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی ورق فلزی می شود. علاوه بر این سطحی کاملا صیقلی و صاف را بر روی قطعات قفسه سوپرمارکتی ایجاد خواهد کرد. همچنین تنوع رنگ ظاهر متفاوتی برای قفسه هایپری به وجود می آورد که سبب زیبایی و چشم نواز بودن قفسه فلزی می شود. ضخامت بکار رفته رنگ باید به گونه باشد که با دید چشمی صاف و صیقلی بودن قطعات مشخص باشد. همچنین رنگ ورق زیر پوشش رنگ کاملا پوشیده شده باشد و هیچ اثری از آن دیده نشود.

قفسه فلزی فروشگاهی هایپری سوپری مغازه

توجه به رنگ حین خرید قفسه فلزی سوپرمارکت مغازه هایپری :

برخی شرکت های تولیدی برای کاهش مصرف رنگ و کاهش هزینه های تولید خود پشت یا زیر صفحات یا کفه ها را با لایه نازکتری از رنگ پوشش می دهند در نتیجه در گذر زمان این قطعات به دلیل پوشش ضعیف تر از همان نقطه ضعیف مورد آسیب واقع خواهند شد و پوسیدگی از زیر کفه ها شروع می شود. در خرید قفسه فلزی مغازه توجه به رنگ پشت صفحات بسیار مهم است.

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قفسه فلزی و خرید می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر