google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه پیچ و مهره ای فلزی انبار مشبک

قفسه پیچ و مهره ای فلزی انبار مشبک

از جمله اماکن که نیاز فراوان و ضروری به اجرای قفسه بندی فلزی دارد انبار است. قفسه پیچ و مهره ای فلزی انبار مشبک از موارد پر مصرف برای تجهیز انبار است.

برقراری نظم با قفسه پیچ و مهره ای فلزی انبار مشبک میسر می شود :

انبار محل نگهداری کالا و اقلام مازاد و بیش از نیاز اولیه است. عوامل متعددی خرید و نصب قفسه پیچ و مهره ای فلزی انبار مشبک را توجیه می نماید. اولین عامل که می توان آن را مهمترین عامل نیز بر شمرد برقراری نظم در چیدمان است. بدون استفاده از قفسه فلزی در انبار حجم بسیاری از کالاها روی هم تل انبار می شود و تفکیک و جداسازی آنها کاری بسیار دشوار و سخت خواهد بود. شلوغی و آشفتگی در هیچ جایی تسریع در کار نخواهد به وجود آورد. قفسه پیچ و مهره ای فلزی کاربرد فراوان در انبار با حجم کالاهای متوسط و وزن سبک دارد. این قفسه فلزی در انبار منازل، فروشگاه و مغازه لوازم یدکی، انبارهای صنعتی، کارخانجات و غیره کاربردهای فراوان دارد.

 

سایر عوامل توجیهی استفاده از قفسه فلزی مشبک در انبار :

عواملی دیگری نیز در توجیه پذیر بودن استفاده از قفسه فلزی مشبک در انبار دخیل هستند. از جمله عوامل بسیار مهم دیگر بهره برداری حداکثری از فضا و حجم موجود انبار می باشد. بهره برداری از ارتفاع موجود در انبار سبب آن خواهد شد تا در زمین و سوله انبار صرفه جویی شود. قفسه مشبک پیچ و مهره ای را تا ارتفاع ۴٫۵ می توان اجرا کرد. در ارتفاع ۲-۲٫۵ متر راهرو بندی به منظور دسترسی ایمن و آسان به طبقات قابل اجرا می باشد. همچنین راه پله نیز با همین سیستم قفسه بندی قابل اجرا می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع قفسه بندی انبار و خرید با کارشناسان ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر