قفسه فلزی مغازه طرح جدید سوپری

قفسه فلزی مغازه طرح جدید سوپری

یکی از مسائل مهم در اجرای قفسه بندی های خودایستا به ویژه دوطرفه مسئله قیمت می باشد. قفسه فلزی مغازه طرح جدید سوپری با توری مش کمک به ما می کند.

قفسه فلزی مغازه طرح جدید سوپری کاهش قیمت :

یکی از مسائلی که همواره همه ما به آن در خرید به آن توجه می کنیم قیمت قفسه فلزی می باشد. قفسه فلزی مغازه طرح جدید سوپری در آن توری مش استفاده شده است. یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش قیمت قفسه های خودایستا به ویژه دو طرفه استفاده اجباری از پانل پشت می باشد. هر چند توجه به این موضوع از قبل بوده است و راه کارهایی نیز بکار گرفته میشد، ولی راهکار مناسبی نبود. راهکار مورد استفاده قبلی حذف تعداد عمده پانل پشت ها و استفاده حداقلی از پانل پشت بود. ولی خب این راهکار چندان مناسب نیود زیرا فاصله پشت صفحه به اندازه قطر ستون خالی باقی می ماند و سقوط اقلام اتفاق می افتاد. از طرفی دید خوبی نیز به مشتری نمی داد و کاملا مشخص بود که برای صزفه جویی هزینه این اقدام صورت گرفته است.

قفسه فلزی فروشگاهی افق کوروش مغازه سوپرمارکت هایپری ترک

جایگزینی توری مش در قفسه های فلزی جدید مغازه و سوپر مارکت :

توری مش جایگزین پانل پشت در قفسه های یک طرفه و دو طرفه می باشد. برای یک قفسه دوطرفه به ارتفاع ۱۶۵ سانتیمتر تعداد ۱۰ عدد پانل پشت لازم خواهد بود. مبلغ این تعداد پانل پشت در حدود ۳۰٪ الی ۴۵٪  قیمت قفسه های دوطرفه می شود. در صورت جایگزینی با توری مش تعداد ۲ عدد نیاز خواهد بود. دو عدد توری مش جایگزینی ۹ الی ۲۰٪ قیمت قفسه فلزی مغازه سوپرمارکت را دارد. یعنی عملا ۲۰ الی ۲۵٪ صرفه جویی در خرید قفسه سوپری خواهیم داشت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع قفسه های مغازه و سوپری می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر