google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی سوپرمارکت نائب گرگان

قفسه فلزی سوپرمارکت نائب گرگان

رنگ مشکی و با لیبل سفید برای قفسه فلزی سوپرمارکت نائب گرگان آذرماه سال ۱۴۰۰ اجرا گردید. رنگ بندی طرح جدید قفسه فروشگاهی و مغازه تولید و نصب گردید.


قفسه فلزی سوپرمارکت نائب گرگان فروشگاه مغازه :

فروشگاه آقای نائب در استان گلستان شهر گرگان خیابان نوبخت کوچه ۹ نوبخت واقع شده است. از دو جهت برای قفسه فلزی سوپرمارکت نائب گرگان تصمیم گرفتیم مطلب بنویسیم و در سایت قرار دهیم. آقا مجید نائب بسیار خوش اخلاق و مشتری مدار هستند. فروشگاه ایشان حدود ۱۵ متر بود که تقریبا ۶ متر مربع به تازگی به فضا فعلی اضافه کردند. سعی وی بر آن است که بهترین خدمات را در مرحله اول به بچه محل ها و بعد آن به همشهریان عزیزشان ارائه دهند. به جهت اخلاق بسیار خوبی که داشتند تصمیم گرفتیم مطلبی در سایت از ایشان قرار دهیم. تجربه حداقل یک بار خرید از ایشان ضرر ندارد. امکان ارسال سفارشات شما نیز ممکن است. تنوع جنس موجود در فروشگاه با توجه به وسعت کم ولی چشمگیر هست. شاید این سوال برای شما هم وجود داشته باشد با این فضا چطوری این همه تنوع جنس دارند؟

 

استفاده از قفسه سوپرمارکتی مناسب و استفاده بهینه از فضا:

ارتفاع سقف موجود در فروشگاه سوپر مارکت ایشان ۲۸۰ سانتی متر و در قسمت اضافه شده جدید ۲۶۵ سانتیمتر می باشد. اولین نکته در بهره برداری حداکثری از ارتفاع موجود می باشد. دومین نکته که بسیار مهم و حیاتی بوده است استفاده از عمق بیشتر طبقات برای قفسه های سوپری می باشد. قفسه های خودایستا یکطرفه هایپری از ترکیب عمق ۵۰ و ۴۰ سانتیمتر و قفسه های دیواری در هر جایی که ممکن بوده از عمق ۴۰ سانتیمتر استفاده شده است. با یک حساب سر انگشتی ساده مشخص است که عرض ۴۰ به نسبت ۲۰ دو برابر فضا بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر انواع قفسه فلزی مغازه سوپرمارکت می توانید با در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر