google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه فلزی مغازه دیوارکوب ارزان قیمت

قفسه فلزی مغازه دیوارکوب ارزان قیمت

برای تجهیز فروشگاه سوپرمارکت به دنبال قفسه فلزی مغازه دیوارکوب ارزان قیمت هستید؟ چرا قفسه دیواری به نسبت خود ایستا هایپری این همه تفاوت قیمت دارد؟

چرا قفسه فلزی مغازه دیوارکوب ارزان قیمت ترین :

این سوال حتما برای شما هم به وجود آمده است که چرا قفسه فلزی مغازه دیوارکوب ارزان قیمت تر از قفسه های خود ایستا هایپری است. اصلا آیا ضرورت دارد این همه هزینه شود و قفسه خود ایستا هایپری نصب کنیم؟ دو دلیل اصلی برای ارزان تر بودن قفسه های دیوارکوب وجود دارد. حذف پانل پشت، هر چه ارتفاع قفسه بیشتر باشد تعداد پانل پشت مورد نیاز برای قفسه های خودایستا بیشتر است. به ازای هر ۳۰ سانتیمتر یک عدد پانل پشت برای قفسه های یکطرفه اضافه می شود و برای قفسه های دوطرفه به اضای هر ۳۰ سانتیمتر افزایش ارتفاع ۲ عدد پانل پشت اضافه خواهد شد. هر پانل پشت قیمت آن معادل یک عدد صفحه ۹۵*۳۰ می باشد. در ارتفاع ۲ متری برای یک قفسه خودایستا یکطرفه ۶ عدد پانل پشت نیاز می باشد. یعنی معادل ۶ عدد صفحه ۳۰ سانتیمتری قیمت افزایش می یابد.

 

ستون قفسه دیواری و قفسه خودایستا :

دلیل اصلی دوم که سبب افزایش قیمت قفسه های دیوارکوب می شود تفاوت ستون هست. ستون دیوارکوب با خمکاری ورق به شکل ناودانی و اجرای دو ردیف پانچ روی آن ساخته می شود. ستون های خودایستا پروفیلی با استفاده از قوطی ۶۰*۴۰ میلیمتر ساخته می شود یک پایه به طول ۴۳ سانتیمتر در پایین جوش داده می شود به آن و همچنین دو تکه ورق به طول ۴۰ سانتیمتر و ارتفاع ۲ سانتیمتر روی پایه جوش می خورد. قیمت ستون خودایستا حدودا ۴ برابر بیشتر است، تقریبا می توان گفت معادل ۴ عدد صفحه ۳۰ سانتی قیمت بالاتری دارد. بخش عمده تقاوت قیمت قفسه دیوارکوب و قفسه خودایستا مغازه سوپرمارکت به این دو دلیل بیان شده مربوط می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید قفسه دیوارکوب و خودایستا می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


2 ارسال براي “قفسه فلزی مغازه دیوارکوب ارزان قیمت”

  1. عالی بود
    درود بر شما

ارسال نظر