google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
قفسه خودایستا هایپری مغازه سوپرمارکت

قفسه خودایستا هایپری مغازه سوپرمارکت

در مطلب قبلی سوالی مطرح شد که پاسخ داده نشد. اصلا آیا ضرورت دارد این همه هزینه شود و قفسه خودایستا هایپری مغازه سوپرمارکت برای فروشگاه خرید و نصب کنیم؟

دلایل خرید قفسه خودایستا هایپری مغازه سوپرمارکت :

مهمترین دلیل که برای خرید قفسه خودایستا هایپری مغازه سوپرمارکت وجود دارد امکان تحمل بارگذاری طبقات می باشد. قفسه دیوارکوب به دلیل امکان جدا شدن ستون دیواری از دیوار که تنها به وسیله ۲ یا ۳ عدد پیچ و رول پلاک به دیوار اتصال پیدا می کند بارگذاری های سنگین همواره با خطر پذیری بالا همراه است. قفسه خودایستا سوپر مارکتی با استفاده از ستون های پروفیلی خود ایستا به راحتی تحمل باربری های بالا را فراهم آورده است به گونه ای که هر طبقه ۹۵*۴۰ سانتیمتر را می توان با اطمینان خاطر تا ۱۱۰ کیلوگرم بارگذاری کرد. به این ترتیب هر دستگاه قفسه خودایستا دوطرفه با ۱۰ طبقه ۱۱۰۰ کیلوگرم معادل ۱ تن و ۱۰۰ کیلوگرم بار گسترده را در خود جای خواهد داد.

قفسه فلزی خودایستا فروشگاهی و زیبایی :

زیبایی قفسه بندی و هماهنگی بهتر و بیشتر با تم فروشگاه یکی دیگر از دلایل خرید قفسه خودایستا مغازه می باشد. قفسه های خودایستا در فروشگاه سوپرمارکتی را می توان با توجه به حجم بالاتری که برای سفارش تولید وجود دارد به رنگ های گوناگون متناسب با سلایق مختلف طراحی کرد. صفحه ها لبه ترک یا طرح ترک می باشند. لیبل ها با تنوع رنگی بسیار خوب آبی، زرد، قرمز، نارنجی، مشکی، سبز، طلایی وجود دارد. تنوع رنگ لیبل سبب امکان استفاده از ترکیب رنگ متفاوت را فراهم می نماید که می توان با تم مغازه و تم مد نظر هماهنگی لازم را به وجود آورد.

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر