قفسه فلزی مغازه سوپرمارکتی جدید

یک راه حل برای مطمئن بودن از دوام قفسه فلزی مغازه سوپرمارکتی جدید قبل از انجام خرید پرسیدن میزان تحمل بارگذاری هر طبقه کفی فروشگاهی از فروشنده می باشد.

قفسه فلزی مغازه سوپرمارکتی جدید بار گسترده :

میزان تحمل بارگذاری برای هر یک طبقه از کفی های بکار گرفته شده در ساخت و تولید قفسه فلزی مغازه سوپرمارکتی جدید باید بر مبنای بار گسترده دریافت شود. دو نوع بارگذاری وجود دارد: ۱- بارگذاری به صورت نقطه ای، در این شکل از بارگذاری بار تنها به یک نقطه از عضو باربر وارد می شود. یک صفحه ۹۵*۴۰ سانتی متر را مد نظر قرار دهید. هنگامی که یک نفر با وزن ۷۰ کیلوگرم در وسط صفحه را لگد می کند، صفحه به آسانی در قسمت زیر پای آن نفر خم می شود. زیرا تمامی نیرو که وزن آن نفر هست در یک نقطه به صورت متمرکز وارد شده است. همچنین نیرو در ضعیف ترین نقطه وارد شده است. نقطه ضعیف دقیق محل بحرانی و آسیب پذیر کفه قفسه سوپرمارکت است. این نوع بارگذاری را بارگذاری نقطه ای می نامند.

قیمت قفسه فلزی مغازه جدید ارزان توری مش دار طرح ترک

بارگذاری گسترده در قفسه فلزی سوپرمارکت مغازه :

۲- بارگذاری به صورت گسترده، در این نوع از بارگذاری فشار و نیرو به تمام قسمت های عضو باربر ( صفحه یا کفه قفسه مغازه ) به صورت تقریبا یکنواخت و برابر وارد می شود. در مثال قبلی یک فرد با وزن ۷۰ کیلو گرم صفحه را خم کرده بود. حال روی همان صفحه اگر ما ۱۱۰ عدد قوطی رب ۱ کیلوگرمی چیدمان کنیم، صفحه به آسانی خواهد توانست این وزن را تحمل کند. در این حالت بار در تمام صفحه قفسه فلزی سوپری به صورت یکنواخت پخش شده و نقطه خاصی مورد آسیب واقع نمی شود.

 

جهت مشاوره و خرید انواع قفسه های فلزی مغازه و سوپر مارکت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر