google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی زونکن

کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی زونکن

فروشگاه اتکا شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان نسبت به خرید و نصب کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی زونکن جهت سیستم اداری خود در شهریور ۱۴۰۰ اقدام نمود.

کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی زونکن فروشگاه اتکا زاهدان – سیستان و بلوچستان :

یکی از پروژه های موفق که در سال ۱۴۰۰ طراحی و نصب آن صورت پذیرفت، کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی زونکن مربوط به سفارش فروشگاه مرکزی اتکا شهرستان زاهدان در استان بزرگ سیستان و بلوچستان می باشد. به توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و شیوع افسار گسیخته کرونا در ایران مدت زمان ساخت به درازا کشید. متاسفانه در حدود ۷۰٪ پرسنل تلاشگر و متخصص ما که در خط تولید بایگانی ریلی اداری فعالیت دارند، در زمان دریافت و قبول این سفارش به بیماری کرونا مبتلا شدند و عملا خط تولید با ۳۰٪ پرسنل باقیمانده اقدام به تولید می نمود.

علت مهم تاخیر در تولید و تحویل سیستم کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی این پروژه :

از دیگر مشکلات به وجود آمده قطعی برق اجباری برای شهرک های صنعتی بود که در سرتاسر کشور در نظر گرفته شده و اعمال می گردید. خط تولید سیستم های بایگانی ریلی در علاوه بر جمعه و تعطیلات رسمی هفته ای ۲ روز دیگر باید تعطیل می شد. در واقع برق کارخانه جات تولیدی به صورت کامل قطع بود و علی رغم تمایل فراوان به کار و تولید ولی عدم وجود برق متاسفانه این امکان را از ما و دیگر تولید کنندگان صلب می کرد. به همین دلیل در کلیه تعهدات داده شده برای تحویل سفارشات کمد بایگانی ریلی اداری زونکنی و پوشه ای به مشتریان و اداره ها با تاخیر مواجه شدیم. بابت این تاخیر به وجود آمده به نوبه خود در همین جا نیز از همه مشتریان عزیز عذرخواهی می کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سیستم های بایگانی ریلی متحرک اداری می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر