google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی متحرک پرونده

نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی متحرک پرونده

بلایای طبیعی از دیرباز مشکلاتی برای بشر به دنبال داشته است. آیا با نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی متحرک پرونده تا حدودی میتوان در مقابله با این بلایا ایمن شد؟

نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی متحرک پرونده تا حدودی بسته به شدت این بلایای طبیعی خواهد توانست از اسناد و مدارک و پرونده های موجود محافظت نماید. سیل از جمله بلایای طبیعی است و به رودخانه ای از جریان بسیار شدید آب گویند که انسان در ایجاد آنها نقشی ندارد و بشر هنوز نتوانسته به طور کامل با این پدیده طبیعی مقابله کند ایران با داشتن موقعیت جغرافیای گرم و خشک، به دلیل عدم وجود پوشش گیاهی مناسب و قدرت جذب پایین آب توسط زمین، در صورت نزول باران شدید فصلی در معرض سیلاب شدید و مخرب قرار خواهد گرفت. بنابراین یکی از راه های حفاظت از نابودی اسناد و مدارک نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی متحرک پرونده است. سیستم قفسه بایگانی ریلی فلزی اسناد هر چند عایق نمی باشد ولی تا ارتفاع ۲۰ سانتیمتر از کف اتاق بالا تر قرار خواهد داشت. ضمن اینکه پرونده های در طبقات بالا تر از آن قرار میگیرند. نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی متحرک پرونده اگر چه نمی تواند به صورت کامل حفاظت ایجاد نماید ولی حداقل اسناد را به صورت تمرکزی در خود نگاه خواهد داشت.

کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری

سیستم کمد بایگانی ریلی فلزی اسناد اداری

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی متحرک پرونده و سایر قفسه بندی فلزی صنعتی انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر