google47eaa43d48c4ee87.html google-site-verification: google47eaa43d48c4ee87.html
نصب قفسه بندی ریلی فلزی متحرک

نصب قفسه بندی ریلی فلزی متحرک

به دلیل وجود قطعات ریز فلزی در انبار های کارخانجات می توان با نصب قفسه بندی ریلی فلزی متحرک کمک شایانی به نظم و  ترتیب دادن و نگهداری این قطعات کرد.

نصب قفسه بندی ریلی فلزی متحرک دسترسی به قطعات مهم و حساس را با رعایت امنیت کافی فراهم خواهد آورد. تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و سایر شهرهای صنعتی و بزرگ به دلیل وجود کارخانجات مختلف تولید قطعات فلزی، به عنوان شهرهای تولیدی و صنعتی محسوب میگردند. در این کارخانجات روزانه قطعات بسیاری توسط دستگاه های مختلف ساخته و پردازش می شود که در پروسه بعدی این قطعات به انبارها فرستاده می شوند و در آن جا در بخش های مختلفی دسته بندی می شوند. بنابراین انبارها نیازمند امکانات خاصی برای نظم بخشیدن و سهولت دسترسی سریع به این قطعات می باشند. امروزه می توان با نصب قفسه بندی ریلی فلزی متحرک به انبار های کارخانجات در این امر کمک بزرگی کرد. قطعات یدکی ماشین آلات از حساسیت بسیار بیشتری برخوردار هستند که تامین امنیت نگهداری و محافظت از آنها در اولویت بسیاری از کارخانجات قرار دارد.

کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار اداری

خرید کمد بایگانی ریلی فلزی رمزدار

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب قفسه بایگانی ریلی فلزی متحرک و سایر قفسه بندی فلزی صنعتی انبار می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش: ۵۸۱۷ ۲۷۵ ۰۹۱۱

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com


ارسال نظر